איך נולד הBIKINI FINDER?

הכירו את הממשק החדש שלנו להזמנת בגדי ים אונליין

אנחנו יודעות שלהזמין בגד ים אונליין זה לא תמיד קל, כשאת מחפשת בגד ים את יכולה לטבוע בים של אפשרויות.
לאחר מחקר מעמיק ומתוך הרצון להפוך את חווית הגלישה באתר למהנה ממש כמו בים  

הקמנו את ה 

מטרתנו לטשטש את הגבולות מהאופליין ולאפשר לך להזמין בגד ים אונליין בחווית ייעוץ מותאמת אישית

איך זה עובד?

שלב 1: חדר ההלבשה
בדומה לביקור בחנות, נשאל מספר שאלות מהירות וקלילות על ההעדפות והצרכים שלך. לדוגמה- האם את מעדיפה תחתון ברזילאי או טיפה יותר מכסה? 

שלב 2: המלצות מותאמות אישית 
האלגוריתם שלנו מנתח את התשובות שלך, ובמספר שניות נציג לך את ההמלצה שלנו לבגד הים שאת מחפשת! 
ההמלצות מבוססות על דאטה שנאספת מהלקוחות בחנות שלנו שסימנו העדפות, מידות וצרכים דומים.
תוכלי גם לשחק בקונספט MIX AND MATCH ולראות המלצות מהלקוחות שלנו – לילי מרמיידס.

איך נולד ה-

התקופה האחרונה שינתה את המציאות כפי שהכרנו אותה עד היום, ואנחנו מתקדמים ביחד איתה. כחלק מהמעבר לאונליין הקמנו את ממשק הBIKINI FINDER שמורכב משני שלבים, מוזמנות לקרוא על מאחורי הקלעים של התהליך להקמת הממשק, על המחקר שעשינו ועל הקשר המיוחד שלנו איתכן – לילי מרמיידס. 

לילי ביקיני הוא לא עוד מותג בגדי ים, הצבנו לנו למטרה להפוך את חווית הגלישה אונליין למרגשת ממש כמו גל בים.
כולנו חווים את המעבר לאונליין בעקבות התקופה האחרונה, מתוך הבנה שבגד ים הינו פריט לבוש רגיש ואינטימי, וקשה יותר להזמין אותו אונליין – לעומת חולצה נניח.
שאלנו את עצמנו – איך להקל על הלקוחות שלנו?
אין דרך טובה יותר לענות על השאלה מאשר להקשיב. לכן, ערכנו מחקר אקדמאי בנושא חווית רכישה של בגדי ים אונליין בו השתתפו כ656 נשים בגילאי 15-35.

במחקר התעמקנו בחווית המשתמש באתר ובחנו פרמטרים שונים, למדנו לעומק את החסמים והעזרים להזמנת בגד ים אונליין. היה לנו חשוב לשמוע – מה המידע הנחוץ לך כשאת מחפשת בגד ים? איזה תמונה עוזרת לך להבין טוב יותר את הפריט?
בחנו למשל גם את תופעת הSHOW-ROOMING המתרחשת באופן טבעי – כאשר מודדים בחנות אך רוכשים לאחר מכן אונליין לפי הפריטים שנמדדו. 
כאשר העמקנו את החסמים – התחלנו לגבש את הדרכים לתת עליהם מענה, התחיל להתגבש הממשק שהיום נקרא ה 

מטרת החלק הראשון – ״תא ההלבשה״ של הביקיני פיינדר הוא להבין מה הן ההעדפות והצרכים שלך בתור לקוחה,  לקבל ממך מידע שיאפשר לנו לבחור גזרה שתתאים לך למבנה הגוף, להציע לך בגד ים בגוונים ובסגנון שאת אוהבת.

 

 

 

A\B TESTING - מחקר תמונות

  • בחלק מהמחקר השתמשנו בשיטת A\B TESTING. בשיטה זו חולקו המשתתפות באופן רנדומלי לשתי תצוגות שונות של אותם בגדי הים, תמונה על דוגמנית לעומת תמונת ״פק-שוט״. 
  • הנשאלות ענו על אותן השאלות, ואנחנו בחנו את ההבדלים והפערים בין התשובות והתמונות, לדוגמה, כמה ניתן להבין מהתמונה איך הגזרה תשב עלייך או איך ייראה עלייך ההדפס.
  • מגוון תמונות מספק תמונה מלאה – אך היה לנו חשוב לדייק את התצוגה כדי לתת לכל אחת שגולשת באתר ובים את המידע שהיא רוצה לקבל באפס מאמץ במטרה לזהות את הבגד ים האידאלי בשבילה.

בזכות התשובות בחלק זה של המחקר,  צילמנו תמונות ייחודייות בתלת מימד שמוצגת בביקיני פיינדר בקונספט MIX AND MATCH 
כך למשל
ניתן לראות את הקשירה, את מבנה החלק העליון או את גובה התחתון – אך בלי גוף של דוגמנית. 

המלצות מותאמות אישית

לאחר מילוי השאלון, האלגוריתם שלנו מנתח את התשובות שלך ובהתבסס על דאטה מלקוחות שרכשו אצלנו, ימליץ לך באופן אוטומטי על המידות, הגזרות וההדפסים בשבילך. לבגד ים שהוא לא רק יפה או נוח, אלא עונה לצרכים ולהעדפות שלך ויעשה לך חשק ללכת לים ולבריכה! 

יתרון נוסף לעומת גלילה בין עשרות מוצרים בעמוד החנות הינו בחלק שהביקיני פיינדר גם יסנן עבורך את המוצרים שלא קיימים במלאי במידות שלך,  אנחנו לא רוצות לשבור לך את הלב, ויש כל כך הרבה אפשרויות שכן קיימות!
הכי חשוב לזכור הוא שאת הכי יפה שנוח ואת מכירה את עצמך הכי טוב מכולם, ולכן ממש מתחת להמלצות יש אופציית –  

מאחורי הקלעים בצילומי הפק-שוטים: 

MIX AND MATCH

בחלק זה את יכולה לשחק עם הגזרות וההדפסים ולמצוא את השילוב המושלם בשבילך.  המלצנו לך על צבעים וגזרות בהמלצה מבוססת דאטה – אלו הפריטים שלדעתנו, הכי יחמיאו לך! ובכל זאת, את אדם חופשי ואת יכולה לראות את כל האפשרויות במלאי ולבחור את הביקיני שמרגש אותך.
  • ההמלצות שלנו תמיד ישארו בראש העמוד ותוכלי לחזור אליהן בכל רגע

  • מתחת לפונקציית המיקסר יופיעו תמונות הלוק בוק מצילומי הקולקציה כך שתוכלי לראות את הגזרה גם על דוגמנית

המלצות מלקוחות

כל לחיצה שלך בממשק תשנה את כל התמונות שמוצגות, כמו התמונות על הדוגמנית אבל הבונוס המיוחד הוא תמונות אותנטיות מהלקוחות שלנו בצירוף המידות שהן לובשות בגזרה שסימנת או בהדפס שבחרת.

יום צילום לילי מרמיידס

חלק מהמידע שאספנו הינו הרצון לראות עוד תמונות, על עוד בנות, על עוד מבני גוף, ולא רק דוגמניות.
בשאלות הפתוחות סיפרו לנו על חיפושים של תיוגים באינסטגרם כדי לזהות את הבגד ים על בנות שונות. כבר אמרנו שיש לנו קשר מהמם עם הלקוחות שלנו – לילי מרמיידס, נכון? אז הזמנו כ-20 לקוחות קבועות שלנו ליום צילום כיפי, שבו הן הצטלמו עם בגדי הים שלהן-שלנו, אכלו קצת פירות טרופיים וכמובן גם יצאו עם מתנה – אבל הכי חשוב, אנחנו יצרנו מאגר תמונות מגוון, כך שעל כל בגד ים, הדפס או גזרה – יש לנו תמונות והמלצות אותנטיות מלקוחות. ההמלצות האלו מופיעות בBIKINI FINDER ומתעדכנות עם כל שינוי של לחיצה.
הלקוחות שלנו גם היו קבוצת מיקוד ראשונית לממשק, כאשר ניסינו אותו ושמענו מהן חוות דעת, ושיפרנו אותו בעקבות כך. 

היה לנו כל כך כיף, שאנחנו כמובן מתכננים לעשות יותר ימי צילום כאלה – כל הפרטים יפורסמו באינסטגרם שלנו.
בנתים, אנו עובדים על הוספת אפשרות לאחר כל הזמנה באתר להוסיף תמונה והמלצה.

מתוך יום צילום לילי מרמיידס

באופן אישי

בתור הבעלים של לילי ביקיני, ה-BIKINI FINDER לדעתי הוא תוצר לא רק של המחקר, אלא גם של רוח התקופה והצורך בחווית אונליין נוחה ומלאת ביטחון. 
הביקיני פיינדר הוא ממשק חדשני, מבוסס על ד עם מידע ממאות לקוחות שלנו, מוכרות מהחנות במשך שנים ועוד. המטרה שלו היא לטשטש את הגבולות בין האוף-ליין לאונליין, בדיוק כמו שלקוחה נכנסת אליי לחנות ואני יכולה לשאול את ההעדפות שלה – לקבל את המידע באופן מקוון ולקבל המלצות מותאמות, באופן אישי, כמו שהמוכרת מביאה לך לתא ההלבשה.

בזכות המחקר, שערכתי כחלק מקורס ״מחקרי שיווק״ בלימודי התואר הראשון שלי ביזמות ומנהל עסקים במרכז הבינתחומי בהרצליה –  העברתי מספר הרצאות על חשיבות המחקר וכמה ניתן ללמוד מהתוצאה שלו לסטודנטים, זה חלק מרגש כי הביקיני פיינדר נולד מצורך אמיתי, והמטרה שלו היא להקל על הלקוחות בכך שהוא נותן מענה לצורך הזה.

אני מקווה שאם קראת עד לכאן, נהנת לשמוע על מאחורי הקלעים של הממשק, ותנסי אותו. הרבה עבודה קשה מסתתרת מאחוריו!

 

ליאל עוזיאל
לילי ביקיני